יום שלישי, 29 באפריל 2014

אימון אישי Coaching בתשלום סמלי או בחינם

מעוניינים לעבור אימון אישי (קואצ'ינג) ואין לכם הרבה כסף? בפורומים של מאמנים אישיים, כמו בפורום אימון אישי של תפוז למשל, תוכלו למצוא מאמנים אישיים שסיימו את הלימודים שלהם ומתחילים סטאז' (פרקטיקום), שמציעים תהליך אימון אישי בן 10-12 מפגשים במחיר סמלי נמוך מאד.
אמנם מדובר במאמנים אישיים בתחילת דרכם, אבל תהליך האימון ברוב הפעמים מלווה על ידי מאמנים אישיים ותיקים מבית הספר שבו למדו הסטאז'רים.
תוכלו למצוא אימונים אישיים מכל הסוגים: אימונים למציאת בן או בת זוג או לזוגיות, אימונים עסקיים, אימוני העצמה אישית ופיתוח ביטחון עצמי, אימון שילווה אותכם בכל שינוי בחיים שאתם מעוניינים, אימוני תזונה ואורח חיים בריא, התפתחות אישית ומקצועית, שינוי הרגלים, שיפור מיומנויות חברתיות, שינוי קריירה/קידום בעבודה, קבלת החלטות, שיפור ועמידה ביעדים אישיים, הקמה וקידום עסק.
לפעמים המאמנים מציעים לערוך את האימון בסקייפ או בטלפון.
פשוט תיכנסו לפורום, תחפשו שרשור של הודעות של מאמנים סטאז'רים שמציעים אימון במחיר סמלי, תבחרו את מי שנראה לכם מתאים ותהנו מתהליך אימון אישי מוזל בליווי של מאמן בכיר.

קישור לפורום מאמנים אישיים- Coaching בתפוז

תגובה 1:

  1. שמי דוד, בעלת נסיון חיים עשיר בניהול וייעוץ עסקי ומגשר מוסמך נמצא בשלבים מתקדמים בתהליך סטאג' בתחום האימון האישי מחפש מתאמנים מאזור הדרום במחיר סמלי של 25 ₪ למפגש
    יש לי קליניקה בעומר שליד באר שבע
    בכל תחום בו אתם שואפים להכניס שינוי בחייכם, ללמוד להכיר את עצמכם, לשפר מערכות יחסים ובכלל להתקדם, לפתור קונפליקטים בחייכם אשמח לאמנכם בתהליך קצר וממוקד בן כ12 מפגשים של אימון אישי. בעזרת הכרה ביכולותיכם, עידוד ובניית תכנית עבודה מוגדרת נוכל להתקדם להשגת הישגים משמעותיים עבורכם. בלווי מאמן בכיר
    לפרטים נוספים: דוד dv1904@gmail.com
    פלאפון:0524708145

    השבמחק